Căutăm colegi noi în echipă
Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:
- training de inițiere la locul de muncă;
- activități de instruire;
- posibilități de creștere în carieră.
Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de:
- asistență medicală facultativă;
- asigurare contra accidente.
Vei beneficia de:
- un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
- flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
- program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
- program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).
(*) Cu excepția serviciilor care lucrează în ture.
Inginer,-ă programator sisteme, Chişinău
Vei fi responsabil, -ă de:
- Întreținerea resurselor bazate pe tehnologii web, extinderea funcționalităților existente și crearea de noi aplicații bazate pe web;
- Participarea la implementarea proiectelor noi în cadrul companiei;
- Identificarea și corectarea bug-urilor din aplicații;
- Integrarea API în aplicațiile web ale companiei;
- Implementarea serviciilor de automatizare și colectare a informației;
- Colaborarea directă cu unitățile utilizatoare, elaborarea și coordonarea design-ului paginilor web;
- Optimizarea paginilor și extragerea de rapoarte la cerere;
- Analiza și monitorizarea funcționarii corecte a aplicațiilor web;
- Testarea produselor dezvoltate pentru a asigura livrarea de software-uri calitative;
- Documentarea proceselor şi oferirea suportului necesar în vederea transmiterii acestora în exploatare;
Am aprecia în candidați următoarele calități şi cunoștințe:
- Studii superioare și specializare în Informatică sau Tehnologii Informaționale constituie un avantaj;
- Cunoștințe, înțelegere și experiență de programare web front-end;
- Cunoștințe și experiență de lucru cu HTML, CSS, JavaScript, Drupal, WordPress, PHP, jQuery;
- Experiență de lucru cu React, Django, Bootstrap sau alte framework-uri similare;
- Experiență de lucru în integrări cu API de tip Rest și SOAP;
- Cunoașterea Git sau alte tool-uri pentru controlul versiunilor;
- Cunoștințe de lucru cu baze de date MySQL sau alte baze de date destinate programării web;
- Cunoștințe de bază despre rețele de calculatoare, servere VPS;
- Cunoștințe de bază de visual design
- Spirit analitic și capacități de a putea formula, explica şi expune clar în documente funcționalitatea sistemelor;
- Abilități bune de comunicare și de a oferi și a primi feedback;
- Abilități de a învăța și a asimila rapid cunoștințe;
- Flexibilitate și abilitatea de multi-tasking;
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă și engleză (nivel mediu).
Electomontor,-oare în formație de întreținere operativă a instalațiilor electrice Criuleni, Ialoveni, Hânceşti, Cantemir
Vei fi responsabil, -ă de:
- Realizarea manevrelor operative în rețelele cu tensiunea nominală până la 110 kV inclusiv, posturi de transformare, puncte de distribuție şi staţii de transformare;
- Repararea avariilor de nivel primar în elementele de protectie a reţelelor cu tensiunea nominală de până la 110 kV.
Am aprecia în candidați următoarele calități şi cunoștințe:
- Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
- Responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă;
- Experienţa de muncă în domeniul electroenergetic va constitui un avantaj;
- Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere.
- Apt pentru munca în instalațiile electrice în funcţiune, munca nocturnă, munca la înălţime.
* Angajaţii serviciului operativ prestează munca în ture conform graficului de muncă aprobat lunar.
Controlor,-oare la controlul energetic Comrat
Vei fi responsabil, -ă de:
• Efectuarea verificării planificate ale aparatelor şi echipamentelor de măsură a clienţilor atribuiţi, conform normativelor stabilite, detectând defectele şi posibilităţile de îmbunătăţire;
• Realizarea inspecţiilor în instalaţiile electrice a edificiilor construite, a celor în construcţie sau reconstrucţie şi admiterea lor pentru darea în exploatare;
• Îndeplinirea ordinelor de serviciu încredințate;
• Participarea în campaniile de depistare a furturilor de energie în limita competenţelor sale.
Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:
• Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
• Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
• Experienta de munca in domeniul energetic va constitui un avantaj;
• Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere;Tehnician,-ă energetician reparaţii de linii în cablu, Chişinău
Vei fi responsabil, -ă de:
- Planificarea şi controlul lucrărilor programate de întreţinere a liniilor în cablu de TM şi TJ, supraveghind respectarea normelor tehnice şi de securitate la realizarea lucrărilor în instalaţiile electrice;
- Gestionarea lucrărilor de întreţinere şi participarea la procesul de planificare anuală a lucrărilor de întreţinere a instalaţiilor electrice;
- Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor interni şi externi;
- Controlul recepţionării instalaţiilor noi şi colaborarea la punerea lor în exploatare;
- Participarea la activitatea de lichidare a avariilor în instalaţii.
Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:
- Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
- Experienţa de muncă în domeniul energetic va constitui un avantaj;
- Cunoştinţe în utilizarea calculatorului (Word, Excel, Outlook);
- Responsabilitate, onestitate, corectitudine, capacitate de planificare şi control al activităţilor îndeplinite, lucru în echipă.
Electromontor,-oare utilaje de dispecerat teleautomatică, Chişinău
Vei fi responsabil, -ă de:
- Efectuarea lucrărilor de întreţinere tehnică a instalaţiilor de telecontrol si teleautomatică.
- Înregistrarea cerinţelor ce urmează a fi îndeplinite pentru a rezolva incidentele utilizatorilor.
- Rezolvarea incidentelor fară implicarea serviciilor adiţionale.
- Controlul îndeplinirii de către utilizatori a instrucţiunilor de utilizare corectă a echipamentului.
- Informarea despre incidentele parvenite serviciile corespunzătoare a întreprinderilor ce prestează servicii.
- Participarea la întreţinerea şi actualizarea documentaţiei tehnice a reţelelor de telecontrol.
Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:
- Studii medii de specialitate în electronică;
- Experiența de muncă în domeniul telecontrol şi teleautomatică va constitui un avantaj;
- Permis de conducere şi experienţa de conducere va constitui un avantaj;
- Apt de lucru în instalaţii electrice în funcţiune
Şef,-ă serviciul protecţie prin relee şi telecontrol, Comrat
Vei fi responsabil, -ă de:
- Coordonarea exploatării şi întreţinerii sistemelor de protecţie şi telecontrol;
- Întreţinerea preventivă şi corectivă a lucrărillor de montare şi punere în exploatare a echipamentelor şi sistemelor de protecţie şi telecontrol;
- Definirea specificărilor în contractarea furnizorilor de bunuri şi servicii;
- Definirea şi implementarea îmbunătăţirilor în exploatarea şi întreţinerea echipamentelor şi sistemelor de protecţie şi telecontrol şi a sistemelor de gestiune utilizate;
- Promovarea noilor tehnologii şi dezvoltarea proiectelor de investigare şi dezvoltare în domeniul de protecţie şi telecontrol;
Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:
- Studii superioare în domeniul energetic;
- Experienţă de muncă în domeniul energetic în funcţii similare;
- Permis şi experienţă de conducere a automobilului va constitui un avantaj;
- Apt pentru lucru în instalaţii electrice în funcţiune.
Instalator,-oare panouri fotovoltaice, Chişinău
Cerinţe şi abilităţi tehnice:
- Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
- Experienta de lucru în instalații electrice din LEA0,4-10kV sau rețele interne 0,4kV
- Apt pentru lucru la înălțime
- Permis şi experienţă de conducere
Inginer,-ă energetician, auditarea tehnica a lucrarilor, securitate si sanatate in munca, Chişinău
Vei fi responsabil, -ă de:
- Supravegherea respectării cerințelor normativelor de securitate de către angajații tuturor subdiviziunilor întreprinderii prin intermediul activităților de auditare a locurilor de muncă.
- Formarea și informarea cu privire la programele de securitate la locul de muncă stabilite în cadrul întreprinderii.
- Stimularea respectării unei culturi în domeniul protecției și securității în muncă.
- Aducerea la cunoștință angajaților despre obligativitatea utilizării echipamentelor de protecție individuală și colectivă.
- Colaborarea la investigarea accidentelor de muncă de către instituțiile abilitate și realizarea investigării accidentelor și incidentelor de muncă, precum şi a accidentelor persoanelor terţe care au avut loc în instalaţiile întreprinderii.
- Realizarea inspecţiilor şi elaborarea rapoartelor privind anomaliile şi incidentele depistate.
- Propagarea măsurilor de urgență prevăzute în planul de urgență a întreprinderii
- Elaborarea rapoartelor de evaluare a rezultatelor activităților de audit a locurilor de muncă și expunerea neconformităților de securitate și protecție a muncii identificat.
Ce îţi oferim:
- training de inițiere la locul de muncă;
- activități de instruire;
- posibilități de creștere în carieră;
- asistență medicală facultativă;
- asigurare contra accidente;
- asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.
Cerinţe şi abilităţi tehnice:
- Studii superioare în domeniul energetic.
- Experienţă de muncă în domeniul energetic.
- Apt pentru lucru în instalaţii electrice în funcţiune.
- Permis şi experienţă de conducere.
Tehnician, -ă gestiunea clienţilor (pe termen determinat), Chişinău
Vei fi responsabil, -ă de:
- Realizarea activităților de deservire a clienților în Oficiul Comercial şi Oficiul Telefonic 24 de ore (prin diverse surse de comunicare: chat, email, Viber etc.), aplicînd politicile şi criteriile comerciale stabilite.
- Efectuarea încasărilor şi plăților, a lichidărilor; contractarea, rezilierea şi modificarea contractelor clienților.
- Prelucrarea facturilor, dispozițiilor de plată sau a altor informaţii bancare, cât şi rezolvarea anomaliilor, a incidentelor de încasare și facturare, analizând cauzele lor și propunând acțiuni corective.
Ce îţi oferim:
- training de inițiere la locul de muncă;
- activități de instruire;
- posibilități de creștere în carieră;
- asistență medicală facultativă;
- asigurare contra accidente;
- asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.
Cerinţe şi abilităţi tehnice:
- Studii medii de specialitate/superioare în domeniul economic/energetic;
- Capacități de comunicare şi ascultare activă;
- Orientare către client, capacitatea de a înţelege şi a satisface nevoile clienţilor;
- Cunoaşterea limbilor: româna și rusă (nivel bun de comunicare);
- Cunoștințe în utilizarea calculatorului (Word, Excel);
- Dorinţa de muncă şi instruire.
- Grafic de muncă alternativ A sau B conform graficului de serviciu.
Abilități soft: Responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă;
Grafic de muncă A:
Durata timpului de muncă a Angajatului va fi de 39 de ore pe săptămâna, cu pauză de masă de 1 (una) oră, cu 2 regimuri de muncă alternative:
1. Marţi - Vineri – 10.00-19.00, cu ora pauza de masa;
Sâmbătă – 10.00-18.00, cu o ora pauza de masa
2.Marţi - Vineri – 09.00-18.00, cu ora pauza de masa;
Sâmbătă – 09.00-17.00, cu o ora pauza de masaRegimul de muncă concret, aplicabil pentru o perioadă anumită, se va stabili în graficele de lucru.
Zilele de repaus săptămânal vor fi acordate în zilele de duminica și luni sau conform graficului.Grafic de muncă B:
Durata timpului de muncă a Angajatei, -ului va fi de 39 de ore pe săptămâna, cu pauză de masă de 1 (una) oră, cu 2 regimuri de muncă alternative:
1. Luni - Joi – 10.00-19.00, cu ora pauza de masa;
Vineri – 10.00-18.00, cu o ora pauza de masa
2. Luni - Joi – 09.00-18.00, cu ora pauza de masa;
Vineri – 09.00-17.00, cu o ora pauza de masaRegimul de muncă concret, aplicabil pentru o perioadă anumită, se va stabili în graficele de lucru.
Zile de repaus săptămânal - Sâmbătă şi Duminică.Specialist, -ă în suport de sisteme, Chisinau
Vei fi responsabil, -ă de:
- Rezolvarea incidentelor de la HelpDesk;
- Asistență și consiliere în rezolvarea incidentelor in diverse sisteme;
- Analiza problemelor și elaborarea recomandărilor pentru eliminarea problemei, care au fost identificate in proces de lucru;
- Răspundere la solicitările utilizatorilor în termenele limite;
- Instruire;
Ce îţi oferim:
- training de inițiere la locul de muncă;
- activități de instruire;
- posibilități de creștere în carieră;
- asistență medicală facultativă;
- asigurare contra accidente;
- asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.
Cerinţe şi abilităţi tehnice:
- Cunoștințe avansate Windows, MS Office;
- Cunostinte SQL Oracle;
- Capacitatea de a lucra cu diverse programe software;
- Ințelegerea principiilor de lucru cu solicitările utilizatorilor: sistematizarea, determinarea nivelului de importanță și prioritate a cererii;
- Abilitatea de a citi și înțelege documentația tehnică;
- Comunicare prietenoasă și capacitatea de a comunica clar;
- Cunoasterea limbii romana (obligatoriu), rusa (obligatoriu) , limba engleza (de dorit);
- Capacitatea de a găsi soluții la probleme;
Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!
Aplică CV-ul: cariere@premierenergy.md
Informații suplimentare la telefoanele: 022431766; 022 431043, mobil: 068968850, 062161043.
Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.