Mergi la conţinutul principal

Modalități de plată

Toate plățile pentru serviciile prestate consumatorilor casnici se achită în mod exclusiv:

  • la oficiile de deservire a consumatorilor;
  • la sucursalele băncilor;
  • la oficiile poștale;
  • online, pe platformele gestionate de bănci.

Toate serviciile oferite conform cererii se achită doar prin canalele oficiale enumerate mai sus, conform prețurilor stabilite. Eliberarea bonului fiscal confirmă corectitudinea și legalitatea efectuării plății.

 

Totodată, întreprinderea solicită consumatorilor săi să nu achite niciun fel de plăți persoanelor, care eventual pretind unele sume în numele Premier Energy Distribution.

Orice tentative suspecte trebuie semnalate la numărul de telefon 022 43 19 50 sau să completeze următorul formular: https://premierenergydistribution.md/ro/semnaleaza-cazuri-de-frauda-si-coruptie 

 

Programare vizită online

Informații utile

Posturi vacante

Semnalează cazuri de fraudă și corupție

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea site-ului vă exprimați acordul pentru folosirea informațiilor stocate Click aici pentru detalii

ok