- Conform situației operative, la ora 20:00 a zilei de astăzi, 27 noiembrie 2023, numărul consumatorilor afectați de lipsa de energie scăzuse la circa 13 mii în 36 de localități din centrul ṣi sudul țării.
Echipele de intervenție operativă vor continua să muncească în teren până la alimentarea integrală a tuturor zonelor afectate. În anumite situații, timpul de remediere se poate prelungi, deoarece intervențiile sunt îngreunate de lipsa de acces către liniile electrice aeriene ce se află în extravilan.
Precizăm că pe parcursul ultimelor 24 ore au fost înregistrate mai multe avize noi de rupturi de conductoare, fapt care, din motive de securitate, a condus la deconectarea supravegheată a punctelor vizate până la remedierea tuturor defecțiunilor
În acest context reiterăm necesitatea respectării stricte a regulilor de securitate de către persoane în raport cu instalaţiile electrice.
Dacă observați careva pericole (linii electrice căzute pe străzi) vă rugăm să informați imediat operatorul de distribuție.
Supravegheați copii, în special în aceste zile când ies la săniuș și explicați-le regulile de securitate electrică şi consecinţele încălcării lor.
- ocoliți și nu atingeți conductoarele electrice căzute avariat la pământ sau care atârnă accidental de pe piloni, copaci sau diferite construcții;
- marcați la distanță locul rupturii conductorului electric şi securizați perimetrul acestuia până la intervenția electromontorilor pentru a restricționa astfel accesul persoanelor şi a animalelor domestice în zona de risc de electrocutare;
- nu interveniți în instalațiile electrice deoarece aceste acțiuni vă pun în pericol viața;
- monitorizați cu strictețe local aflării copiilor și instruiții copiii să se comporte în această situație, cereți-le să comunice imediat unui adult despre orice cablu suspect văzut pentru a transmite informația respectivă furnizorului de energie electrică;
- despre orice incident informați în regim de urgentă operatorul de distribuție la telefonul Serviciului 24h - 022 43 11 11 sau la cel local, indicat în factură.
Le multumim clienților noṣtri pentru înțelegerea manifestată în aceasta perioadă ṣi ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Asigurăm toti utilizatorii rețelei că depunem toate eforturile posibile pentru alimentarea cu energie electrică în cel mai scurt timp posibil.
Departamentul Relații Externe și Comunicare
ÎCS „Premier Energy Distribution” SA