Mergi la conţinutul principal

Vântul puternic în rafale ṣi ninsoarea au produs deconectări în rețelele electrice. Se desfășoară lucrări de restabilire a serviciului.

Postat de UF974879 la Dum, 11/26/2023 - 11:17
  • Intemperia ce a afectat teritoriul Republicii Moldova începând din seara zilei de sîmbătă, 25 noiembrie, a produs numeroase deconectări în rețelele electrice, soldate cu întreruperea avariată a livrării energiei electrice către consumatorii deserviţi în special în partea de sud a ţării.
  • Pentru înlăturarea operativă a defecţiunilor produse sub influenţa factorului meteorologic agresiv şi reluarea furnizării energiei electrice către consumatorii afectaţi, ICS Premier Energy Distribution a mobilizat formațiunile sale de intervenție operativă care întreprind măsurile necesare de restabilire a furnizării energiei electrice către toți consumatorii. 

Conform situației operative la ora 8:00 a zilei de astăzi, 38 de mii de consumatori din 59 de localități din raioanele de sud (Comrat, Cahul, Cantemir, Vulcăneṣti, Taraclia, Ciadîr - Lunga) au rămas fără energie electrică.

Deoarece avertizarea de „cod galben” de condiții meteo complicate se menține până la sfârṣitul zilei de astăzi, iar vântul puternic poate genera rupturi de conductori atragem atenția populației asupra necesității respectării regulilor de securitate electrică:

  • ocoliți și nu atingeți conductoarele electrice căzute avariat la pământ sau care atârnă suspect de pe piloni, construcții și copaci;
  • marcați la distanță locul rupturii conductorului electric şi securizați perimetrul acestuia până la intervenția electromontorilor pentru a restricționa astfel accesul persoanelor şi a animalelor domestice în zona de risc de electrocutare;
  • nu interveniți în instalațiile electrice deoarece aceste acțiuni vă pun în pericol viața;
  • instruiți copiii cum să se comporte în această situație, cereți-le să comunice imediat unui adult despre orice cablu suspect văzut pentru a transmite informația respectivă întreprinderii de distribuție a energiei electrice.
  • Despre orice incident informați de urgentă operatorul de distribuție la telefonul Serviciului 24h - 022 43 11 11 sau la cel local, indicat în factură.

Regretăm situația în care se află consumatorii afectați de lipsa energiei electrice, asigurându-i că depunem toate eforturile pentru restabilirea cât mai urgentă a serviciului și lichidarea definitivă a tuturor incidentelor.

 

 

Departamentul Relații Externe și Comunicare

ÎCS „Premier Energy Distribution” SA

 

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea site-ului vă exprimați acordul pentru folosirea informațiilor stocate Click aici pentru detalii

ok