Mergi la conţinutul principal

Posturi vacante

Postat de UF940137 la Lun, 07/06/2020 - 11:09

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire; 
  • posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;   
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă,  așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
  • program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
  • program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).

(*) Cu excepția serviciilor care lucrează în ture.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare.

  1. Inginer programator sisteme SAP, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Colaborarea cu subdiviziunile companiei în elaborarea, dezvoltarea și evoluția sistemelor, cu propuneri de îmbunătățire.
    • Identificarea soluțiilor pentru corectarea erorilor din aplicațiile informatice și implementarea acestora calitativ și în timp restrâns;
    • Rezolvarea si corectarea bug-urilor din aplicațiile informatice;
    • Participarea in cadrul proiectelor privind menținerea corectiva si evolutiva a aplicațiilor interne;
    • Monitorizarea și verificarea corectitudinii datelor introduse de utilizatori in bazele de date prin intermediul sistemelor si interfețelor;

    Am aprecia următoarele calități și cunoștințe:

    • Studii superioare în domeniul IT;
    • Studiile in domeniul Economic-Financiar vor constitui un avantaj;
    • Cunoștințe în limbaj de programare ABAP sau cel puțin a unui limbaj de programare: PHP, Java, JavaScript, C#
    • Cunoștințe în funcționalitatea sistemului SAP vor constitui un avantaj;
    • Cunoașterea la nivel avansat a suitei de programe MS Office;
    • Cunoașterea SGBD Oracle sau MS SQL (interogări baze de date, proceduri, funcții, triggere)
    • Dorința și disponibilitate pentru învățare și autoinstruire continuă;
    • Gândire analitică și lucru în echipă;
    • Cunoașterea obligatorie a limbii române.
  2. Inginer programator sisteme, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Colaborarea cu subdiviziunile companiei în elaborarea, dezvoltarea şi evoluţia sistemelor, cu propuneri de îmbunătăţire.
    • Identificarea soluțiilor pentru corectarea erorilor din aplicațiile informatice și implementarea acestora calitativ și în timp restrâns;
    • Rezolvarea si corectarea bug-urilor din aplicatiile informatice;
    • Participarea in cadrul proiectelor privind mentinerea corectiva si evolutiva a aplicatiilor interne;
    • Monitorizarea și verificarea corectitudinii datelor introduse de utilizatori in bazele de date prin intermediul sistemelor si interfețelor.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniul IT;
    • Experiență în domeniul IT va constitui un avantaj;
    • Cunoașterea la nivel avansat a suitei de programe MS Office;
    • Cunoștințe de HTML și CSS;
    • Experiență în cel puțin un limbaj de programare (PHP, Java, JavaScript, C#);
    • Cunoștințele în dezvoltarea aplicațiilor mobile vor constitui un avantaj;
    • Cunoașterea SGBD Oracle sau MS SQL (interogări baze de date, proceduri, funcții, triggere)
    • Dorință și disponibilitate pentru învățare și autoinstruire continuă;
    • Gândire analitică și lucru în echipă;
    • Cunoașterea obligatorie a limbii române.
  3. Gestionar depozit, Chişinău (pe termen determinat)

    Vei fi responsabil de: 

    • Recepţionarea mărfii livrate în baza actelor de predare-primire și verificarea corespunderii cantităţilor şi a titlurilor conform facturilor de primire;
    • Organizarea activităţilor zilnice a depozitului şi a expedierii zilnice a materialelor în diferite sectoare;
    • Participarea la realizarea inventarierii în cadrul depozitului;
    • Îndeplinirea documentaţiei cu caracter administrativ care serveşte drept suport pentru mişcarea materialelor în depozit;

    Am aprecia în candidați următoarele calități și cunoștințe: 

    • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul electrotehnic/logistic/economic;
    • 1-2 ani de experienţă în funcţie similară;
    • Organizare, atenție, responsabilitate;
    • Cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Outlook)
    • Cunoaşterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu)
  4. Electomontor în formație de întreținere operativă a instalațiilor electrice Strășeni

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea manevrelor operative în reţelele cu tensiunea nominală până la 110 kV inclusiv, posturi de transformare, puncte de distribuţie şi staţii de transformare;
    • Repararea avariilor de nivel primar în elementele de protectie a reţelelor cu tensiunea nominală de până la 110 kV.

    Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă;
    • Experienţa de muncă în domeniul energetic va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere.
  5. Contabil active fixe, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Să realizeze înregistrarea operaţiilor economice în contabilitatea financiară şi în aplicaţia de gestiune a activelor fixe, conform normativelor contabile;
    • Să realizeze ajustarea proceselor economice la activităţile operative, rezolvând incidentele care apar;
    • Să colaboreze la elaborarea planului conturilor de gestiune şi structură şi catalogul conturilor de gestiune a activelor fixe;
    • Să aplice şi să colaboreze în elaborarea modelului de active fixe, verificând datele, interrelațiile, parametrii, tabelele auxiliare;
    • Să realizeze înregistrarea corectă a operaţiilor economice referitoare la procesul de active fixe în exploatare şi în curs de execuţie.
    • Să realizeze calculul adecvat al sarcinilor financiare suportate la introducerea activelor fixe noi, amortizări şi lichidări a activelor;
    • Să elaboreze rapoartele necesare din aria gestionată.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniul economic;
    • Experiența de muncă în acest domeniu va constitui un avantaj;
    • Organizare, precizie, atenție la detalii;
    • Cunoaşterea limbilor româna, rusă va constitui un avantaj;
    • Cunoștințe bune în utilizarea calculatorului (Word, Excel, Outlook)
  6. Tehnician-energetician citiri si ordine de serviciu, Orhei, Nisporeni

    Vei fi responsabil de:

    • Colaborarea la programarea activităţilor de citire şi îndeplinire a ordinelor de lucru;   
    • Actualizarea informaţiei despre itinerariile de citire în colaborare cu antreprenorul;   
    • Controlul activității de citire, analizând şi soluţionând incidentele comunicate de către antreprenori, referitoare la citirea contoarelor şi îndeplinirea ordinelor de lucru;
    • Controlul ca TPL, TPO (echipament de lucru) să fie utilizate corect de către antreprenori, acordarea suportului la întreţinerea ori reparaţia lor, în caz de necesitate;
    • Controlul şi îmbunătăţirea calității lucrărilor efectuate de către antreprenori;

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Între 2-3 ani de experiență în domeniul activităților ce țin de evidența și controlul energiei;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
    • Cunoștințe în utilizarea calculatorului și a sistemelor informatice specifice activității;
    • Permis de conducere (cat.B).
  7. Electromontor la supravegherea traseelor retelelor de cablu, Chișinău

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea inspecţiilor planificate a reţelelor în cablu din sector;
    • Verificarea îndeplinirii normelor de montare a liniilor în cablu de către întreprinderile contractate;
    • Admiterea întreprinderilor implicate în efectuarea lucrărilor de excavare în zonele cu reţele în cablu din sector;
    • Controlul lucrărilor de excavare în zonele cu reţele în cablu din sector;
    • Detectarea și informarea despre incidentele apărute;

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate/profesionale în domeniul energetic;
    • Experiența de muncă va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere va constitui un avantaj;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
0

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!
 

Aplică CV-ul: resurse_umane@premierenergy.md
 
Informații suplimentare la telefoanele: 022-43-15-35; 022-43-10-43, mobil: 062161043

Programare vizită online

Informații utile

Posturi vacante

Semnalare cazuri de corupție și fraude

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea site-ului vă exprimați acordul pentru folosirea informațiilor stocate Click aici pentru detalii

ok