Mergi la conţinutul principal

Posturi vacante

Postat de UF940137 la Lun, 07/06/2020 - 11:09

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire; 
  • posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de

  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;   
  • asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă,  așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

  • un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;
  • flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;
  • program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă (*);
  • program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri (*).

(*) Cu excepția serviciilor care lucrează în ture.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare.

  1. Traducător-secretar

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea activității de traducător-asistent, efectuarea traducerilor scrise şi verbale (simultane) din română-engleză, engleză-română;
    • Gestionarea agendei Country Managerului;
    • Realizarea tuturor activităților solicitate de tip administrativ şi  secretariat, inclusiv acordarea suportului necesar în anticamera Country Managerului;
    • Dactilografierea, redactarea, repartizarea, arhivarea documentelor, scrisorilor, cererilor, rapoartelor, după caz;
    • Preluarea apelurilor de telefon, precum şi organizarea tele şi video conferinţelor;
    • Recepţionarea şi înregistrarea solicitărilor de vizită, primirea vizitatorilor şi asigurarea funcției de traducător pentru străini.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniu;
    • Experiența de muncă în acest domeniu va constitui un avantaj;
    • Cunoaşterea limbilor engleză, română, nivel avansat, rusă va constitui un avantaj;
    • Cunoștințe bune în utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
    • Spirit de echipă, verticalitate, organizare, punctualitate, responsabilitate, atitudine cooperarantă, receptivitate, confidenţialitate.
  2. Dispecer întreprindere de reţele, Chişinău

    Vei fi responsabil de:

    • Operarea şi controlul reţelei de tensiune medie şi joasă;
    • Gestionarea şi rezolvarea incidentelor apărute;
    • Coordonarea prin telefon a activitatilor echipelor de intervenţie operativă;
    • Studierea, autorizarea şi efectuarea scoaterii din exploatare a echipamentului pentru efectuarea lucrărilor şi  a regimurilor speciale de exploatare în reţelele de tensiune medie şi joasă.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii superioare în domeniul energetic;
    • 3-5 ani de experienţă în domeniul energetic;
    • Responsabilitate, abilităţi de luare a deciziilor promte, spirit înalt de observaţie şi atenţie;
    • Abilităţi de organizare şi coordonare a echipelor de intervenţie operativă prin intermediul telefonului
    • Capacitate de gestionare a mai multor activităţi în acelaşi timp;
    • Cunoştinţe bune de utilizare a PC (Word, Excel, Outlook);
    • Cunoaşterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu).
  3. Arhivar, Chişinău, (termen determinat)

    Vei fi responsabil de:

    • Primirea, eliberarea, evidenţa documentelor transmise spre arhivare de către subdiviziunile întreprinderii în condițiile prevederilor legislative și a instrucțiunilor interne;
    •  Arhivarea sistematică a documentelor primite;
    • Controlul documentelor/dosarelor transmise spre arhivare de către subdiviziunile întreprinderii în vederea respectării tuturor cerințelor conform legislaţiei şi a procedurilor interne;
    • Inventarierea documentelor, expertiza in vederea selectării lor pentru arhivarea pe termin permanent şi lung de păstrare sau prin nimicire, conform  Instrucției cu Privire la Ordonarea Documentelor in Organizații, Instituții si Întreprinderi, aprobat prin ordin din 18.01.2010;
    • Crearea cataloagelor, rapoartelor, dosarelor pe activitatea arhivei.
    • Gestionarea încăperii si a resurselor încredințate.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate/superioare în domeniul electrotehnic/logistic/economic;
    • 1-2 ani de experienţă în funcţie similară/domeniu;
    • Cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Outlook)
    • Cunoaşterea limbilor: româna şi rusă
  4. Electomontor în formație de întreținere operativă a instalațiilor electrice Criuleni, Strășeni

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea manevrelor operative în reţelele cu tensiunea nominală până la 110 kV inclusiv, posturi de transformare, puncte de distribuţie şi staţii de transformare;
    • Repararea avariilor de nivel primar în elementele de protectie a reţelelor cu tensiunea nominală de până la 110 kV.

    Am aprecia în candidaţi următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii profesionale/medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine, lucru în echipă;
    • Experienţa de muncă în domeniul energetic va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere.
  5. Tehnician-proiectant, Chișinău

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea schiţelor şi schemelor topografice, reprezentând elementele în formă reală sau simbolică prin procedee informatice sau tradiţionale;
    • Colectarea datelor pe teren sau prin intermediul sistemelor informatice, reflectând terenuri, instalaţii etc., cu scopul realizării calculelor şi/sau schiţelor instalaţiilor şi a schemelor topografice;
    • Elaborarea şi/sau actualizarea informaţiei grafice şi alfanumerice privind instalaţiile;
    • Colaborarea la calculele complementare pentru proiectele ce se realizează;
    • Colaborarea la realizarea studiilor tehnico-economice ale lucrărilor noi sau a modificărilor celor existente;
    • Întreţinerea şi exploatarea arhivei tehnice a unităţii;
    • Colaborarea la recepţionarea şi controlul proiectelor.

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate sau de școală profesională în domeniul energetic;
    • Studii și aptitudini de desen tehnic;
    • Între 2-3 ani experiență în sectorul energetic;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
    • Cunoștințe în utilizarea calculatorului și a sistemelor informatice specifice activității.
  6. Tehnician-energetician citiri si ordine de serviciu, Orhei, Nisporeni

    Vei fi responsabil de:

    • Colaborarea la programarea activităţilor de citire şi îndeplinire a ordinelor de lucru;   
    • Actualizarea informaţiei despre itinerariile de citire în colaborare cu antreprenorul;   
    • Controlul activității de citire, analizând şi soluţionând incidentele comunicate de către antreprenori, referitoare la citirea contoarelor şi îndeplinirea ordinelor de lucru;
    • Controlul ca TPL, TPO (echipament de lucru) să fie utilizate corect de către antreprenori, acordarea suportului la întreţinerea ori reparaţia lor, în caz de necesitate;
    • Controlul şi îmbunătăţirea calității lucrărilor efectuate de către antreprenori;

    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate în domeniul energetic;
    • Între 2-3 ani de experiență în domeniul activităților ce țin de evidența și controlul energiei;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
    • Cunoștințe în utilizarea calculatorului și a sistemelor informatice specifice activității;
    • Permis de conducere (cat.B).
  7. Electromontor la supravegherea traseelor retelelor de cablu, Chișinău

    Vei fi responsabil de:

    • Realizarea inspecţiilor planificate a reţelelor în cablu din sector;
    • Verificarea îndeplinirii normelor de montare a liniilor în cablu de către întreprinderile contractate;
    • Admiterea întreprinderilor implicate în efectuarea lucrărilor de excavare în zonele cu reţele în cablu din sector;
    • Controlul lucrărilor de excavare în zonele cu reţele în cablu din sector;
    • Detectarea și informarea despre incidentele apărute;

     
    Am aprecia următoarele calităţi şi cunoştinţe:

    • Studii medii de specialitate/profesionale în domeniul energetic;
    • Experiența de muncă va constitui un avantaj;
    • Posedarea permisului de conducere şi experienţa de conducere va constitui un avantaj;
    • Responsabilitate, onestitate, corectitudine;
0

Dacă ai ajuns până aici și te-ai regăsit printre rândurile de mai sus, te invităm să expediezi CV-ul tău!
 

Aplică CV-ul: resurse_umane@premierenergy.md
 
Informații suplimentare la telefonul fix: 022-43-15-35; 022-43-10-43, mobil: 0621-6-10-43

Programare vizită online

Informații utile

Posturi vacante

Semnalare cazuri de corupție și fraude

Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea site-ului vă exprimați acordul pentru folosirea informațiilor stocate Click aici pentru detalii

ok